Najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów?
Tak, istnieje możliwość odbioru zakupionych produktów, w tym celu należy podczas składania zamówienia na etapie wyboru sposobu dostawy i płatności wybrać odbiór osobisty oraz płatność przelwem lub płatność on-line. Odbiór będzie możliwy na ul. Senatorskiej 31 w Łodzi niezwłocznie po otrzymaniu stosownej informacji na Państwa adres mailowy o gotowości zamówienia do odbioru.

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę ?
Niestety na obecną chwilę nie prowadzimy wysyłki poza granicę Polski

Jak szybko realizowane są zamówienia złożone w Państwa sklepie ?
Wszystkie złożone zamówienia realizujemy w możliwie najkrótszym czasie. Dla zamówień złożonych do godziny 13 z opcją płatności za pobraniem oraz wysyłce kurierem czas ten wynosi zwykle do 24 godzin. W przypadku zamówień z opcją płatności przelewem, realizacja następuje po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Czas dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej wynosi do 4 dni, paczkomaty dostarczane są z reguły w przeciągu 1-2 dni od momentu nadania.

Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia ?
Informację na o Państwa zamówieniu są przez nas na każdym jego etapie realizacji wysyłane bezpośrednio na podany przez Państwa adres mailowy, dodatkowo po nadaniu przez nasz magazyn przesyłki otrzymują Państwo numer listu przewozowego wraz z linkiem do śledzenia na stronach firm przewozowych. Posiadając wyłącznie numer przesyłki statusy paczek można sprawdzić na poniższych stronach :
Firma kurierska DPD: www.dpd.com.pl
Firma kurierska GLS: www.gls-group.eu
Paczkomaty  Inpost:  www.inpost.pl
Poczta Polska: www.poczta-polska.pl

Otrzymałem link do statusu przesyłki, jednak nie widzę żadnej informacji o niej na stronie.
Możliwe, że przesyłka nie została jeszcze zarejestrowana przez oddział doręczający. Dla przesyłek DPD, GLS oraz Inpost status powinien ulec zmianie około godziny 18 w dniu nadania paczki, w przypadku Poczty polskiej czas ten może wynieść 1-3 dni.

Otrzymałam przesyłkę, jednak zakupiony towar jest uszkodzony, co powinnam zrobić w tej sytuacji ?
Staramy się aby wszystkie zamówienia realizowane przez nasz sklep docierały do klientów w oryginalnym, nienaruszonym stanie, niestety sporadycznie zdarzają się przypadki drobnych uszkodzeń po stronie firm kurierskich. W przypadku stwierdzenia takie usterki w obecności kuriera należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody w jego obecności opisując dokładnie zaistniałe uszkodzenia. następnie dokument taki należy wysłać na poniższy adres wraz z opisem sytuacji: info@cdd.pl

Czy pokrowiec Premium 2w1 występuje wyłącznie w kolorze szarym ?
Pokrowiec Vileda Premium 2 w 1 występuje wyłącznie w kolorze szarym, w innych kolorach dostępne są następujące pokrowce:
Collection, Park&Go, Comfort Plus

W Jaki sposób należy zamocować pokrowiec na deskę do prasowania ?
Pokrowiec Vileda, należy rozłożyć na powierzchni deski przeznaczonej do prasowania, następnie za pomocą 2 sznureczków naciągnąć go na deskę. Cały proces przedstawiony jest na poniższym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=Exa5clwnxYc

Jaki płyń powinnam używać do mycia szyb myjką Windomatic ?
Ściągaczka Windomatic przeznaczona jest do ściągania wody z szyb, luster, płytek oraz kabin prysznicowych. Do procesu mycia powierzchni można użyć dowolnego detergentu dostępnego na rynku.

Czy robot Virobi sprzedawany jest z wkładami?
Robot elektryczny Virobi sprzedawany jest w komplecie z 3 wkładami, dodatkowe wkłady do urządzenia można zakupić na poniższej stronie :
Wkłady Virobi
 

Nasze marki

  • Lakma
  • Vileda
  • Perlux
  • Sidolux
  • Lakma - Dywanlux
  • Crystal
  • Green Visoin
  • Satin
  • Virobi
COPYRIGHT © 2020 Centrum Dla Domu  /  design by VENTI